Koffer

24 februari 2018 - Houston, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Aangekomen in Houston. In Amsterdam werkte de bagageband niet. In het vliegtuig werd verteld dat er koffers zouden achterblijven. We hebben een uur gewacht om zoveel mogelijk koffers te kunnen meenemen. Helaas de koffer van Joost is achtergebleven in Amsterdam. Dat wordt een naakte cruise. Wordt hij wel bruin overal.😂😂.Claim i dienen in Fort Lauderdale en hopen dat de koffer morgen nog ip rijd aankomt, voordat we aan boord gaan.

Groetjes

Sonja en Joost

1. Bianca:
    24 februari 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, maar joh, balen zeg, geen koffer. Ik ga duimen en hopen dat ie nog op tijd daar is.. Zal toch niet zo zijn dat de helft van de strijk voor niks is geweest, toch?🤔 groetjes en alvast heel veel plezier xxxx
  2. Katja De Vries:
    24 februari 2018
    Ohnee!!! Nou Joost, we hopen dat je niet zonder koffer blijft zitten!!! Mijn god, wat vervelend :o
  3. Karin:
    25 februari 2018
    Erg vervelend. Maar wat dacht je Sonja maar goed dat het niet mijn koffer is
    Weer wat geleerd misschien volgende keer kleding over beide koffers verdelen
    Hoop dat Joost zijn koffer nog op tijd is
    En anders maar een nieuwe garderobe
    Succes benieuwd naar de afloop
  4. A van der Bijl:
    25 februari 2018
    Fijn dat de reis goed is verlopen. Erg dat de koffer er niet is, een claim indienen en nieuwe kleding aanschaffen, via de reisverzekering. Groetjes en tot het volgende
    verhaal. mam en pap