5 maart op zee

5 maart 2018

Hallo allemaal,

Vandaag een zeedag. Het is onbewolkt. Maar er waait een lekker windje. Het is zeker 35 graden. Vanavond passeren we Haïti en vannacht Cuba.
Nooit geweten dat de aarde uit zooooveeel water bestaat. Overal waar we kijken water, water en nog eens water. Het is mooi blauw. De zee is rustig. Je voelt niet dat je op zee zit. Het is hier lekker rustig, ondanks dat er 2700 mensen aan boord zijn.
Lekker gelegen op het zonnedek op dek 10. We moeten omhoog lopen vanaf dek 9 via een trap, buiten het schip boven de zee. Je kunt er doorheen kijken en de zee zien. Het is hier nu kwart voor 4.
Lekker niksen en zonnen. Eindelijk tijd om een boek te lezen. Lekker relaxen.
Het is een genot om niks te hoeven doen. Alles wordt voor ons gedaan. Lekkere cocktail gebracht en maar zonnen.🌞🍸🍹🌞. Tussendoor even eten en weer in de zon. Nu toch maar even in de schaduw.
Vanavond wéér gala- avond. Leuk. Lange jurk aan en Joost in pak. Niet iedereen neemt de dress code even serieus. Wel leuk om te zien wat iedereen aan heeft. Morgen nog een zeeslag.

Groetjes,

Sonja en Joost

1. Bianca:
    5 maart 2018
    Oooh nou, heerlijk lijkt t me, alles voor je gedaan krijgen, even helemaal niks.
    Zou ook wat voor mij zijn zeg, zo'n gala-avond 😋🤔..

Neem het ervan, pas op in t zonnetje,

Groetjes xxxx