Vrijdag 2 maart

2 maart 2018 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Hallo allemaal,

Vrijdag 2 maart. We liggen nu in Bonaire. Het is 5 over 10. De zon schijnt met hier en daar een wolkje. Vanaf het schip kunnen we zien, dat ook hier de standaard toeristenwinkeltjes liggen. Maar er omheen is ook van alles te zien. We hebben zojuist ontbeten en gaan zo aan wal. Onze kamer ligt op dek 7 en we kunnen aan land op dek A. Is een stuk lopen. Het heeft even geduurd voordat we snapte hoe we er moeten komen.
Er gaat momenteel een heel hard alarm. Dit is een oefening voor het personeel. Er wordt elke keer als wij aan land gaan geoefend door het personeel. Vandaag is het een brandoefening. Wij hoeven niet mee te doen.
We zitten op een terrasje. Het is erg warm 🌞🌞en de bediening heeft geen haast.😎 Ze spreken hier ook Nederlands. Het is druk in dit gedeelte. Rijkdom, maar er liggen ook zwervers. De huisje hebben hier verschillende kleuren. Geeft een mooi effect.
Er blijkt op Bonaire weinig misdaad te zijn. Ze hebben wel een gevangenis, maar zit bijna niemand in.
In dit gedeelte is het rotsige. Geen zandstrand. Wel hele, mooie, dure huizen te koop en te huur.
Vanmiddag lekker op het balkon in de zon gelegen. Kan het gelukkig hebben na mijn zonnebank kuur. Wel ingesmeerd.
Thuis is er een leiding gesprongen. Danilo heeft mijn vader ingeschakeld. Gelukkig opgelost. Dank daarvoor pap.😚
De dagen gaan snel. Zou hier zo kunnen werken aan boord. 🤔🛳🚢Lijkt me erg leuk. Waarschijnlijk zijn wij daar te oud voor.
Er liggen nog 2 landdagen in het verschiet en twee zeedagen. Niet over nadenken.
Hoop dat bij iedereen alles goed is?

Groetjes,
Sonja en Joost

1. Katja De Vries:
    2 maart 2018
    Ohhhhh heerlijk!!! Bonaire <3 Geniet er maar lekker van, jullie prachtige ervaring...
    Hier sneeeeuw!!!
    Veel liefs uit Hoensbroek xxx
  2. A van der Bijl:
    3 maart 2018
    Dit is genieten en de tijd gaat snel, dus geen zorgen hier is alles prima en de waterleiding is weer gemaakt.Wij zitten in de kou, dus voor jullie is het beter in de zon.
    groetjes en denk niet teveel aan het einde van de reis. maar Geniet.
    Man en Pap