Woensdag 28 februari

28 februari 2018 - Puerto Plata, Dominicaanse Republiek

Goedenavond allemaal,

Vandaag stop op Dominicaanse Republiek.
Deze stop ligt in het noorden. Zie foto. Het is bewolkt maar nog steeds warm. Jammer dat we weinig van het land kunnen zien tijdens zo'n stop. Gisteravond heeft het flink geregend en wat gestormd. Aan boord meek je daar wel iets van. Lijkt volgens mij alsof je dronken bent. Het is nu half 5. Bij jullie is het 5 uur later. Het gala diner was erg lekker. Zal de foto's toevoegen. Na het eten gekeken naar de illusionist. Er is een grot theater aan boord. Ook weer geluisterd naar de BB King All stars band. Spelen iedere avond leuke muziek. Heb niet veel bereik aan boord.
Hoop dat bij iedereen alles goed is. Hier gaat het prima. Rusten goed uit en doen lekker rustig aan. Eten is geweldig. Alles wordt voor je gedaan. Mag niks zelf pakken zijn heel erg bezig met hygiëne. Overal kun je je handen ontsmetten. Als we weer aan boord gaan krijgen we water met een smaakje en een lekker koud doekje.
Zag dat mijn vorige blog 6x is verstuurd. Ik kon niet zien dat het verstuurd was.

Welterusten allemaal.
Tot morgen.

Sonja en Joost

1. Katja De Vries:
    28 februari 2018
    Ha!
    Wat fijn dat jullie genieten! Er komen inderdaad verschillende verhalen meerdere keren aan, hahaha...
    Enjoyyyyy xxxx
  2. Bianca:
    28 februari 2018
    Hey Son en Joost, hier is in ieder geval alles prima, de kou daar gelaten, min 5 overdag is fris eraan, zeker t buitenwerken nu. Jullie, dat klinkt heerlijk allemaal.. En goh, is meegenomen he, zo hygiënisch, toch😁. Geniet er maar van, is jullie meer als gegunt.
    Liefs, je zusje xxx
  3. Karin:
    1 maart 2018
    Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben. Geniet ervan