Woensdag 7 maart

7 maart 2018 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Het is woensdagmorgen 7.45. We zijn weer terug in Fort Lauderdale. Er is een einde gekomen aan onze cruise. Hier schijnt de zon en is het een beetje bewolkt. Het voelt nu al erg warm aan. Bij jullie is het 6 uur later. Alles is ingepakt. Tussen 8.00 en 8.15 uur worden we opgehaald. We hebben zojuist ontbeten. Onze vlucht naar Houston vertrekt om 11.44 uur. We hebben nog geen tickets. Gisteren waren er problemen met internet aan boord.
Het is 9.10 uur. We zitten in de bus naar het vliegveld. Ongelooflijk hoe de organisatie om het schip te verlaten verloopt. Zeer goed georganiseerd.
Steward op de bus komt uit Jamaica. Hij is erg grappig. De passagiers die Jamaica hebben bezocht worden extra gecontroleerd. Maar de steward had geroken dat onze bus clean was🤣🤣.
Het inchecken en de douane alles is soepel verlopen, gelukkig. Er zijn verschillende vluchten gecancelled omdat er bij New York een sneeuwstorm gaande zou zijn. Onze vlucht naar Houston is op tijd staat op de borden. In Houston zien we wel verder.
Het is nu wachten tot we aan boord kunnen.

Tot straks.

Groetjes

Sonja en Joost

1. Karin:
    7 maart 2018
    Ja nu zit het er weer op. Geniet nog lekker lang na van deze mooie dagen.
    tot snel
  2. Bianca: